lørdag den 17. december 2011

Well...

Hej alle sammen !
Humøret i dag er en blandet fornøjelse, kender I det der med, at man bare blive sådan lidt skuffet -.- Ja sådan har jeg det så i dag, det er virkelig træls og ville egentlig ønske det var anderledes, meen jeg må bare tage det med et smil.
I går fik alt bare galt, havde en "friendly" date... Puha vi skulle bare hygge med film, så ender det med at han falder i søvn på ens KNÆ(?) og jeg selv blev fuld -.- Altså hvad fanden foregår der (?)
Det er lidt ligesom at Gud prøver at fortælle mig, at han ikke rigtig kan lide mig :/

Nå men... I dag skal jeg bare være hjemme på mit værelse og kede mig :( Jeg burde lave engelsk lektier, men jeg orker det simpelthen ikke lige nu. Jeg tror i dag skal bruges på at surmule indtil på mandag, så kan det være jeg kan være menneske igen...
En anden ting jeg også er lettere irriteret over, er at jeg ikke har fundet min nytårskjole ! Jeg havde fundet så mange fine kjoler, men har man fået købt nogen af dem? NEEJ DA - Damn you Nanna :)
Jeg tror jeg skal æde chips og se Sex and the City nu, det kan være jeg kan presse en tudefilm en også..

Hmmm... Jeg håber at I har en lidt bedre lørdag...

LOVE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar