mandag den 12. december 2011

Those moments...

Nå alle sammen...
Sikke meget jeg har at fortælle jer (!) I går fik jeg spontant besøg af en vis herre, det var super hyggeligt. det var faktisk så hyggeligt, at jeg vil gå så langt til at sige, at det er længe siden, at jeg har hygget mig så meget. Det var faktisk en meget følelsesmæssig aften i går... så i dag har jeg været helt ved siden af mig selv, ved ikke hvor jeg skal reagere på de forskellige ting, men jeg er overdrevet glad ?
Hmm...
I går var en af de der aftener, hvor vi bare kunne ha ligget og snakket hele natten om al verdens ting - det er de bedste aftener (!) Tiden gik så stærkt og jeg ville bare ønsket det havde varet noget længere, men vi skulle jo begge op i skole her til morgen -.- Så han kørte hjem igen.

Det har været en rigtig god dag i skolen. Mutti kørte mig i skole til morges, da jeg sov helt til klokken 07.30 - UPS
Men da jeg kom i skole kunne Pernille godt fornemme, at jeg var meget mere glad end jeg plejede - ikke at det gør noget jo.. Men så fik vi lige en snak om hele situationen. Nå Erling skulle hvert fald give karakter i VØ.... Jeg fik 02/02, ikke specielt fedt, men det er godt jeg sagens kan gøre det bedre, så tager lidt let på det.
Katrine skulle også give karakter i afsætning, der fik jeg 10 i mundtlig og har ikke fået den endelige karakter i skriftelig(krydser finger for en nogenlunde karakter). Jeg er super glad for mit 10 tal - det er en dejlig følelse, når man sådan får ros for et godt stykke arbejde. Det er en rigtig god motivation synes jeg.

Resten af ugen skal bruges på afleveringer, har mange af dem og de er sgu ikke lige sjove alle sammen... Lige nu er jeg i gang med afsætnings aflevering om Hansen Flødeis (GAB). Nu her klokken 17.00 skal jeg nu at løbe med Mie pigen, det er længe siden vi har været ude, så vi må hellere komme i gang igen.
Ellers skal der ikke rigtig ske noget, det er meget stille og roligt for tiden... - jeg hader forresten når det er "stille og roligt", det betyder bare at der ikke sker en skii... Men jeg regner med at tage ned til min far i weekenden og lave noget malerarbejde for ham og tjene lidt til nogen julegaver, MED MINDRE, at jeg få besøg fredag ;)

By the way, jeg er stadig på jagt efter den perfekte nytårskjole, så hvis nogen af jer har et forslag eller to, så sig endelig til !

Det var alt for denne gang, ha en fantastisk mandag alle sammen !

LOVE
Smile at me
and
I will definitely
smile at you
- Nanna Hvidsten Christiansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar