torsdag den 14. juni 2012

Nye kapitler

Kære læsere.

Det er efterhånden rigtig længe siden at jeg har skrevet et indlæg til jer. Men der har været en del at se til ..
Jeg er ved at afslutte 2.g, hvilket er super skønt, da det har været et turbulent år med mange op- og nedture.
Nu er det ved at vende til det bedre. Jeg har blandt andet lige fået en rigtig dejlig kæreste, han er virkelig dejlig :*
Men jeg er også begyndt at ændre i mine vaner - startende i de små ..
Har besluttet mig for at organisere mit liv lidt mere nu, så det ikke er så kaosagtigt - altså lidt Bridget Jones agtigt ..
Nu starter jeg på en frisk med ny energi og forhåbentlig flere indlæg til jer søde læsere.
Men det var lige en kort opdate, hvis der er spørgsmål, så spørger i selvfølgelig bare :)

Tusind kys :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar